Prestatorul ofera pentru produsele comercializate certificat de garanție după caz (pentru produsele care necesită garanție), acestea fiind trimise odata cu factura fiscala si cu produsele comandate.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, clientul poate sa solicite sa expedieze factura si certificatul de garantie a acestora.
In cazul in care produsul prezinta vicii de fabricatie sau probleme de natura tehnica din fabricatie, produsul trebuie returnat pentru o expertiza tehnica impreuna cu ambalajul original si un formular pe care se specifica problema constatata.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu produsul/ produsele.
Prestatorul înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie. Produsele sau părţile defecte, se vor înlocui în garanţie, fara cost sumplimentar daca se constata ca defectiunile sunt din fabrica.
Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
• clientul nu prezintă toate documentele solicitate;
• intervenţiile sau reparaţiile executate asupra produsului de către firme și persoane neavizate
• utilizarea neadecvata care duce la deteriorarea sau distrugerea produsului;
• neconcordanţa dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanţie apărută după momentul vânzării;
• schimbarea stării originale a produsului.
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
• defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;
• defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în instrucţiunile de utilizare ce însoţesc produsul;
• defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibraţiilor.
• utilizatorul nu a utilizat produsul corespunzator, provocand deteriorari sau zgarieturi la produs distrugerea sau deteriorarea produsului in urma unor accidente sau utilizari improprii
Dreptul de returnare a produselor cumparate
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Prestatorul respecta legislatia in domeniu cu privire la incheierea si executarea contractelor la distanta. Conform Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.”
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaj original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare a produselor revine in sarcina prestatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la primirea returului. Rambursarea banilor se face numai in contul IBAN al clientului specificat si comunicat de client in formularul de retur.
Nu se accepta colete cu ramburs.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
• intr-o stare perfecta, fara urme de utilizare vizibile
• cu etichetele originale si in ambalajul original
• cu toate accesoriile aferente
• certificatul de garantie in original
• insotite de formularul de returnare completat si semnat de catre proprietarul produsului
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Nu se pot returna produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, indoieturi, etc.
Nu se pot returna produsele personalizate realizate la cererea clientului.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: S.C. MCM HAPPY S.R.L.
Adresa: Str. D 25 Nr. 34, ap. 18, cod postal 905701 , Mamaia-sat, Constanta, Romania
Telefon: +40 761.729.741
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata.